Monday 23 May 2011

EMAS KERAJANG...bebas cukai di padang besar

Jumaat yang lepas aku teman member g komplek bebas cukai kat padang besar namanya EMAS KERAJANG. Ini firstime aku jejak kaki ke citu, untuk pergi ke citu kena lalu imigresen, just lalu je xde kena check pape pun. Komplek ini sama saja macam komplek bebas cukai yang lain ada pinggan mangkuk, baju, beg, jam, perfume, arak, coklat dan macam2 lagi. Tujuan utama aku g sana sebab member aku nak borong coklat wat hadiah untuk teman dia di kl..aku pulak sekadar cuci mata aje..

- dah sampai ke duty free padang besar -


- pintu masuk emas kerajang -

Coklat kat cini harga dia boleh tahan jugak le, nak kate mahal 2 x le mahal sangat tapi lagi murah coklat kat langkawi. Koleksi coklat dia pun xberapa banyak sangat sebab under construction lagi..Aku yang xbeli pun jadi rambang mata tengok coklat yang banyak..Kebetulan masa aku g ada sale tapi sesetengah barang je yang ada sale..Penat gak ronda-ronda, tapi aku xbeli pape pun hahahaha...Masa nak balik, kena buka bonet kereta untuk check kot2 ada seludup barang-barang yang haram..heheheh bye bye thailand...


- smarties ada gift pooh and macam2 lagi -


- chupa chups lolipop-


- banyak giler mentos -


- my superfavourite ni tobleron -


- deretan mentos -


- berhenti untuk check kot2 ada barang haram -


xoxo
buntal-buntal

No comments:

Post a Comment