Friday 29 April 2011

IKAN KELI...mati sudah

Ini picture yang terakhir aku snap, pastu abih mati di serang kutu air. Kecian tengok ikan keli 2 sakit, kulit jadi melupas dan berkerutu..Ada semua sembilan ekor sekarang tinggal sekor aje..Emm sedih jugak la sbb dah lama aku bela. Aku memang sayang giler ar kat ikan keli ni. Dah ar ada yang badan tompok hitam dan ada yang kaler putih pink, cantik sangat.

Sebelum ni xpenah kena sakit pape pn..Aku pn xpasti camne boleh kena, sedangkan air sentiasa aku jaga..Maybe dah takdir ikan-ikan aku mati kena sakit. Tapi xpe aku bukan patah semangat pun, aku tukar bela ikan kapi lak hehehe dalam masa 2bulan aje, dah beranak pinak..jadi lagi seronok bela ikan kapi dari ikan keli...Pape pun 2ekor keli putih dan 5ekor keli bunga  dan 1ekor keli biasa sentiasa dalam kenangan..

- ikan keli aku yang dah mati -


xoxo
buntal-buntal

No comments:

Post a Comment